subota, 18. veljače 2017.


💓NOVI POCETAK💓



Mozda necu bas najbolje uspjeti da iskazem svoja osjecanja ali cu pokusati,
sebe predstavljam kao vrbu koju vjetar zivota pomjera sad na jednu sad na drugu stranu
Povezana slika
nedam da me vjetar slomi vec samo da me pomjeri,da ojacam- priznajem bilo je jakih oluja u mom zivotu malo je trebalo da me slome ali nisu uspjele, nova nada i nova energija redovno su se budile u meni cim stignem do konca prelamanja, neki bi odustali na prvoj snazi vjetra -ja ipak ne, depresija je takodjer dugo povijala moju stabiljku ali ni njoj nisam dopustila da mi unisti nadu,volju,zelju za novim pocetkom niti zelim da iko od vas odustane, kad ja mogu izdrzat, mozete i VI, teska vremena nas pripremaju za dobro koje tek treba da dodje ali i koje treba zasluziti, budite zahvalni na tome,da nema teskih vremena ne bi znali cijeniti dobra vremena 💖 A# 

Nema komentara:

Objavi komentar