ponedjeljak, 23. listopada 2017.

Za suze radosnice predstava Audicija

Dragi čitatelji,

Želio bih da podijelim sa vama svoje utiske o kultnoj,gledanoj predstavi "Audicija".Prije početka predstave mene i moje jarane su razdvojili pošto su na karti bili red i sjedište,pa su nas ljupke djevojke smjestile na naša mjesta.U međuvremenu  smo ja i moj prijatelj Hurke uspijeli vidjeti i verbalnim porukama dogovoriti da odemo na zadnje mjesto jer tu nije bilo nikog,pa smo ja i on tu sjeli.Ahmed je bio predaleko od nas,pa nismo mogli sa njim pozvati da dođe sa nama,a nismo imali ni kredita.

Gašenje svjetla,počinje predstava prvi na scenu stupa glumac Admir Glamočak sa svojom ulogom Simunida Puhalo.To je toliko smiješno bilo prije svega ja sam se najviše smijao kostimu,naravno Simunida je izmamila osmijeh mnogim gledateljima u Areni Zenica.

Drugi je bio Senad Bašić i njegova uloga Majko Kjajević.Najzanimljivija poruka te izvedbe je bila:"Bolje gjob nego job" ali naravno i publici poznatiji Rukfaš je nasmijao publiku do suza i nije jekao slovo j (r) do kjaja.

Tu su bili i Jasmin Geljo,Davor Stevanovic i Saša Petrović koji su isto tako bilo izvrsni samo moj dojam  je da su najbolji bili  Admir Glamočak,Senad Bašić i Emir Hadžihafizbegović sa svojom ulogom Bogoljuba Šaulića koji se strpao do pupka,pa slobodno mogu reći i do grupnog koša.
Za kraj je bio emotivan govor Emira u kojem se on ponosi da je Bosanac,te da su džamije,crkve njegovi  zato što  je on Bosanac.
Skoro da sam zaboravio profesora Mladena Nevelića koji je to izveo onako profesorski.

Kad  bi ocjenjivao  ovu predstavu od 1 do 10,moja ocjena bi bila 11.Bilo je smijeha,zabave i sreće to je nešto što treba nama ljudima u ovoj surovoj realnosti.To je bio jedan lijep trenutak u mome životu i da Bog da se opet ponovio.


Nema komentara:

Objavi komentar