četvrtak, 11. kolovoza 2016.

Roditelji i sestra najvažnije osobe na svijetu

Ljudi  se  pitaju  šta  to  treba  njima. Da  li  su  to  pare, da  li  je  to  ljubav, da  li  je  sreća, da  li  je  nešto drugo  u  pitanju  pošto  čovjeku  sve  treba, čovjek  sve  hoće, što  li  je  tako?
U  suštini  to  svi  hoće, iskreno  i  ja  to želim, ali  kako  bi  sve  to  imao  moraš  se  sjetiti  svoje  osnove odnosno  zbog  čega  je  čovjek  sretan.
U  mom  slučaju  moja  osnova  sreće  jesu  moji  roditelji   i  moja  sestra.
I  kad  je  lako, i  kad  je  teško, i  kad  smo  sretni, i  kad  smo  tužni, mi  imamo  jedno  drugo  pa  nam samo  to  treba.
Moji  roditelji  kao  i  svaki  drugi  roditelji  sve  bi  učinili  za  svoju  djecu  jer  smo  mi  njihovi  ponosi  i često  nas  kritikuju  i  savjetuju  da  više  ne  ponovimo  istu  grešku, a  ja  kao  i  svaki  momak  na  jedno uho  uđe, na  drugo  izađe, ali  trebali  bi  te  kritike  uzeti  u  obzir  jer  oni  to  rade  iz  dobre  namjere, ne rade  to  zato  što  nas  mrze, nego  zato  što  nas  vole.
Ja  i  moja  sestra  kao  i  svaki  brat  i  sestra  imamo  nenormalno  lijep  odnos  pogotovo  u  našim godinama  kada  smo  najluđi  i  kada  tražimo  za  novom  avanturom.Bude  tu  i  svađa, ali  su  to  one male, sitne  svađe  i  naravno  brzo  se  pomirimo, sve  možemo  reći  jedno  drugom  i  nema  tajni  između nas  i  uvijek  hoćemo  pomoći  jedno  drugom.
Dobri  čovjeće  da  bi  imao  para, ljubavi, sreće, uspjeha  i  itd.  ne  možeš  ništa  sam  postići  uvijek   moraš  podršku  imati, uvijek  ti  mora  neko  biti  vjetar  u  leđa, a  ko  će  ti  biti  bolja  podrška  nego  tvoji najbliži.  

Nema komentara:

Objavi komentar