ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

Srednja škola,dobra društvo,dobra vremena

Dođeš  u  učionicu, vidiš  društvo  novo, moraš  se  upoznati. Najvažnije  je  da  budeš  svoj, jer  onda  će te budući  prijatelji  najbolje  prihvatiti. Neko  bi  reko  4  godine  zaista  dugi  period, međutim  meni  je  to
proteklo  ko  dim  cigarete  ili  vatra  šibice ali  u  tom  periodu  se  desilo  mnogo  toga  od  suza  i  plača, laži  i  ogovaranja  ali  kako  je  vrijeme  odmicalo  toga  je  sve  manje  bilo  sad  je  počelo  da  bude veselje, zezancija, bolilo  nas  je  briga  za  sve, mladi, divlji  i  ludi. Pravili  belaje  u  i  van  škole  nakon kojih  završimo  kod  pedagoga, provocirali  profesore, provocirali  jedne  druge  ali  ne  na  ružan  način nego  sve  u  sklopu  zezancije. Nažalost  svemu  dođe  kraj,a  taj  kraj  je  bila  maturalna  večer  u  kojoj sam  imao  throwback  o  svemu  što  sam  doživio  i  mogu  reći  da  je  ta  večer  bila  jedna  od  najljepših ali  i  jedna  od  najtužnijih  zbog  toga  što  sam  u  jednoj  večeri  toliko  bio  veseo  što  sam  sa  društvom koje  volim  ali  mi  je  tužno  što  ih  neću  viđati  kao  nekad  i  to  boli.
Sada  3  mjeseca  nakon  mature  sve  ih  viđam  ali  nikad  nismo  zajedno, barem  smo  ostali  u  kontaktu.

Nema komentara:

Objavi komentar