ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

Poslije pada treba i ustati

Dragi čitatelji,

Divno čudo!!!
Danas neću pisati o sportu.Danas vas hoću motivirati kako ne treba klonuti glavom poslije jednog neuspjeha.

Evo navest ću kao primjer mene,vlasnik ovoga bloga.Obnavljam godinu na faksu.Inače idem na Filozofski fakultet,Odsjek Engleski jezik i književnost u Zenici.Falila su mi dva predmeta za uslov za drugu,trudio sam se ali eto jednostavno nije išlo.Bio mi je to kao da sam pao sa Lamele (najveća zgrada u Zenici) laste ko da skačem u bazen,a ne na beton.Krivo mi je bilo jer mi je tako malo falilo,a uslov mi pobježe ispred nosa.Brzo sam shvatio da od prošlosti nema ništa i tako sam brzo to prebolio i krenuo dalje.Najlakše je odustajati,to svako može ali zašto ne možemo da se suočimo sa problemom i naravno da ga riješimo.

Nema predaje za mene.Završit ću fakultet svim silama i bit će teško ali ću ga završiti.
Ovo ne vrijedi samo za one koji obnove godinu na faksu.Vrijedi to i za ove koji padnu razred u osnovnoj i srednjoj školi.Nemojte se nikad predavat.Jedan neuspjeh ne znači kompletan raspad sistema.Budite mentalno jaki i ubjedite sami sebi da to možete.

Ako bude takvih koji budu čitali ovaj post samo neka znati da trebate se potruditi za nešto i rezultati će sami doći

Lijep pozdrav,

Nema komentara:

Objavi komentar